بهترین برندهای کولرگازی

کولرگازی و اسپلیت یکی از وسایل مورد نیاز هر خانه و محیطی می باشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوعاتی که هنگام خرید کولرگازی در ذهن ما ایجاد می شود این است که بهترین برند کولرگازی کدام است؟

تاسیسات نوبهار در این مقاله قصد دارد شما را با بهترین برند کولر گازی آشنا کند، تا با انتخاب یکی از بهترین برندها، محصول خود را با خیال آسوده خریداری کنید.

کولرگازی اجنرال ( OGENERAL )

اجنرال یکی از بهترین برندهای کولر گازی می باشد. کولرگازی اجنرال انرژی کمی مصرف می کند و در عین حال بازدهی دمایی بالایی دارد. یکی از ویژگی های مهم این کولرگازی، کارکردن آن هنگام قطع برق است. به این صورت که کولرگازی اجنرال در هنگام قطع شدن برق نیز به صورت خودکار کار می کند و دمای محیط را یکنواخت نگه می دارد. کولرگازی اجنرال دارای مدل های گوناگونی می باشد که می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

کولرگازی برند اجنرال دارای گارانتی تعویض می باشد. در صورت خرابی می توانید به یکی از نمایندگی های فعال آن در سراسر کشور مراجعه کنید. اگر چه سیستم این کولرگازی به گونه ای طراحی شده است که حداقل به مدت 20 سال بدون هیچ گونه عیب و نقضی کار می کند.

کولرگازی اجنرال ( OGENERAL )
کولرگازی اجنرال ( OGENERAL )

کولرگازی سامسونگ ( SAMSUNG )

سامسونگ یکی از بهترین برندهای قدیمی تولید کولرگازی است. این برند، کولرگازی را در مدل ها و اندازه های گوناگون تولید می کند. کولرگازی اصل، برند سامسونگ دارای ضمانت نامه می باشد. اما کولرگازی تقلبی سامسونگ که ساخت کشور چین است، فاقد گارانتی و ضمانت نامه است. بنابراین در هنگام خرید کولرگازی سامسونگ حتما به این نکته دقت کنید که محصول خریداری شده دارای گارانتی باشد.

انواع مدل های کولرگازی سامسونگ نسبت به کولرگازی های مشابه، انرژی بسیار کمی مصرف می کنند.

کولرگازی سامسونگ ( SAMSUNG )

کولرگازی ال جی ( LG )

از دیگر برندهای معروف و معتبر می توان به برند ال جی اشاره کرد. کولرگازی های ال جی مطابق با تکنولوژی های پیشرفته و مدرن ساخته می شود به همین دلیل در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. کولرگازی ال جی در طرح ها و اندازه های گوناگون همراه با 10 سال خدمات پس از فروش، طراحی و ساخته می شود.

در ساخت کولرگازی ال جی از کمپرسورهای روتاری استفاده شده است که این کمپرسورها می توانند تا 65 درصد مصرف انرژی را کاهش دهند.

از ویژگی های کولرگازی ال جی می توان به تولید صدای کم، قابلیت تمیز کنندگی خودکار، فیلترهای قابل شستشو، ریموت کنترل هوشمند و نصب آسان و راحت اشاره کرد.

کولرگازی ال جی ( LG )
کولرگازی ال جی ( LG )

کولرگازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی دیگر از بهترین برندهای کولرگازی در ایران است. کولرگازی ایران رادیاتور به دلیل ظرفیت هوادهی متفاوت نسبت به نمونه های مشابه، از جایگاه ویژه ای در بازارهای داخلی برخوردار است.

کولرگازی ایران رادیاتور از طراحی زیبا و کیفیت بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های این کولر گازی می توان به 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش، مصرف کم انرژی، نمایشگر مخفی و ریموت کنترلی هوشمند اشاره کرد.

کولرگازی های ایران رادیاتور در مدل ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن را انتخاب و خریداری کنید.

کولرگازی ایران رادیاتور
کولرگازی ایران رادیاتور

کولرگازی اسنوا

اسنوا یکی دیگر از بهترین برندهای کولرگازی ایرانی می باشد. اگر به دنبال کولرگازی کم مصرف و باکیفیت هستید، کولرگازی اسنوا بهترین انتخاب برای شما است.

کولرگازی های اسنوا در طرح ها و اندازه های گوناگون تولید می شوند که بر اساس متراژ و مساحت محیط نصب می توانید یکی از مدل های این کولرگازی را انتخاب کنید. موتور کولرگازی اسنوا به گونه ای طراحی شده است که در هنگام کار کردن کم ترین صدا را تولید می کند و در عین حال بسیار پر قدرت است. کولرگازی اسنوا دارای فیلترهایی می باشد که ذرات بو و باکتری های معلق در هوا را از بین می برد و به تمیزتر شدن جریان هوا کمک می کند.

کولرگازی اسنوا

کولرگازی ایساتیس

ایساتیس جز اولین برندهای تولید کولرگازی در ایران است. کولرگازی ایساتیس دارای دو سال گارانتی تعویض قطعات و 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور است.

مصرف کم انرژی و بازدهی و کیفیت بالا، این کولرگازی را به یکی از بهترین کولرگازی های بازارهای داخلی تبدیل کرده است. کولرگازی ایساتیس دارای مدل های گوناگونی می باشد که با توجه به شرایط دمایی و منطقه ای که در آن زندگی می کنید، می توانید یکی از انواع مدل های آن را انتخاب نموده و نصب کنید.

همچنین این برند دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد که نصب این کولر را به صورت رایگان انجام می دهند.

کولرگازی ایساتیسکولرگازی گری

گری یکی از برندهای خارجی تولید کولر گازی است. محصولات آن در بازارهای داخلی و خارجی دارای طرفداران بسیاری می باشد. کولرگازی گری دارای قابلیت پرتاب باد سه بعدی و تنظیم دمای خودکار می باشد. از ویژگی های دیگر این کولر گازی می توان به مواردی همچون مصرف بهینه انرژی، جذب رطوبت محیط از طریق سیستم رطوبت گیر، تایمر، ریموت هوشمند، قابلیت تنظیم دمای سرمایشی و گرمایشی مناسب اشاره کرد.

کولرگازی گرینکاتی که در هنگام خرید کولرگازی باید به آن توجه کنیم!

با توجه به برندهایی که در قسمت فوق به آنها اشاره کرده ایم در هنگام خرید کولرگازی به موارد زیر نیز دقت کنید :

  • اولین موردی که در هنگام خرید کولرگازی باید به آن توجه کنید، اندازه کولر گازی و متراژ محل نصب آن می باشد.
  • کولرگازی یا اسپلیت در انواع مختلف ایستاده، پنجره ای، پرتابل و… تولید می شود. با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. به این منظور می توانید مقاله انواع اسپلیت را مطالعه کنید تا با کاربرد هر مدل آشنا شوید.
  • ظرفیت سرمایش یا BTU  یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید کولرگازی باید به آن توجه کنید.
  • مصرف انرژی
  • زیبایی و جذابیت کولرگازی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

در این مقاله شما را با بهترین برندهای کولرگازی آشنا کرده ایم. شما می توانید با توجه به ویژگی هایی که برای هر برند بیان کرده ایم، بهترین کولرگازی را برای محیط انتخاب نموده و سالیان طولانی از آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *