راهنمای خرید فلاش تانک

راهنمای خرید فلاش تانک


راهنمای خرید فلاش تانک

فلاش تانک امروزه به عنوان یکی از وسایل کاربردی در تمامی سرویس های بهداشتی شناخته شده است. قدیمی ترین مدل های فلاش تانک که در عصر حاضر نیز در اکثر ساختمان ها به چشم می خورد فلاش تانک دیواری و یا روکار است.

این مدل فلاش تانک ها برای توالت های فرنگی و زمینی نیز کاربرد دارند. در تولید فلاش تانک دیواری از یک منبع برای ذخیره آب، کلید و لوله های روکار استفاده شده است تا مشکل فشار آب کم به سادگی قابل رفع باشد. در ادامه با نکات مهم که هنگام خرید فلاش تانک باید رعایت شوند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با رعایت این نکات می توانید یک فلاش تانک مناسب برای ساختمان خود انتخاب نمایید.

فلاش تانک

نکات خرید فلاش تانک برای سرویس بهداشتی ساختمان

اولین نکته خرید فلاش تانک توجه به نوع و برند این محصول می باشد. علاوه بر برند و نوع فلاش تانک که هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شوند هنگام خرید فلاش تانک باید برخی از نکات دیگر را نیز مد نظر قرار دهید که در ادامه به معرفی این نکات می پردازیم.

اندازه فلاش تانک

یکی دیگر از نکات خرید فلاش تانک که هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود توجه به اندازه آن است. برای این منظور شما باید میزان بزرگی و یا کوچکی فضای سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن فضای در دسترس، می توان یک فلاش تانک مناسب و با سایز عالی را برای نصب و استفاده در سرویس بهداشتی منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید.

حجم مخزن فلاش تانک

یکی دیگر از فاکتورهای مهم که هنگام خرید یک فلاش تانک یا سیفون توالت خوب باید در نظر گرفته شود توجه به حجم مخزن آن می باشد. هنگام خرید فلاش تانک شما باید حجم مخزن مورد نیاز خود و فشار آب موجود در محل را در نظر بگیرید تا بتوانید یک مدل مناسب از فلاش تانک را برای سرویس بهداشتی مورد نظر خود خریداری کنید.

نصب آسان این محصول

هنگام خرید فلاش تانک باید طریقه نصب و تنظیم انواع فلاش تانک را نیز مد نظر قرار دهید. در این مورد می توان فلاش تانک ها را به دو دسته متفاوت طبقه بندی کرد. که این دسته بندی ها شامل فلاش تانک های توکار و یا روکار است.

کیفیت فلاش تانک

هنگام خرید یک فلاش تانک توصیه می شود حواس خود را به خوبی جمع نمایید تا بتوانید یک فلاش تانک باکیفیت بخرید و خود را از دردسر تعمیر و یا تعویض این وسایل به طور کامل رها کنید.

این نکته را بهتر است همواره به خاطر بسپارید که هرچه کیفیت محصول شما بیشتر باشد بدون شک قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اما از یک بعد باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با پرداخت هزینه بیشتر می توانید یک محصول با طول عمر بیشتر خریداری کنید.

رنگ فلاش تانک

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود رنگ آن است. فلاش تانک ها در انواع رنگ ها در بازار موجود می باشند که البته لازم به ذکر است که در زمینه انتخاب رنگ سلیقه و نظر شما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. اما همواره توصیه می شود تا هنگام خرید فلاش تانک رنگ دیوارها، کاسه توالت و روشویی را نیز در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن این موارد می توان یک فلاش تانک با رنگ مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

رنگ فلاش تانک
رنگ فلاش تانک

میزان مصرف فلاش تانک

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود میزان مصرف آن است. به منظور صرفه جویی بیشتر در زمینه مصرف آب در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری توصیه می شود مدل دو زمانه این محصول را خریداری کنید. این مدل فلاش تانک ها دارای دو مخزن کوچک و بزرگ هستند که عملیات شستشو با حجم کم و زیاد را برای شما امکان پذیر می سازند.

قیمت فلاش تانک

در این مطلب سعی کردیم تا تمامی نکاتی که هنگام خرید فلاش تانک باید رعایت شود را به شما معرفی کنیم. تمامی این موارد و نکات روی قیمت این محصول نیز تاثیرگذار است. حال شما باید متناسب با بودجه خود و همچنین در نظر گرفتن اندازه سرویس بهداشتی محل کار و یا منزل خود اقدام به خرید یک مدل فلاش تانک مناسب کنید.

دوام بالا در طول مدت زمان استفاده

هنگام خرید این محصول بهتر است کیفیت و استحکام بدنه و لوله این محصول را نیز در نظر بگیرید. بهتر است محصولی را خریداری کنید که در طول مدت زمان استفاده، از دوام نسبتا بالایی برخوردار باشد.

کارکرد مناسب هنگام شستشوی توالت

همانطور که ذکر شد یکی از نکات خرید فلاش تانک توجه به حجم مخزن آن است. علاوه بر حجم بهتر می باشد میزان آبگیری نیز در نظر گرفته شود تا هنگام شستشوی توالت کارکرد مناسبی داشته باشد.

جلوگیری از رشد و انتقال آلودگی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به نظافت محیط بهداشتی منزل خود حساس هستید توصیه می شود محصولی را خریداری نمایید که برای بهداشتی بودن سرویس شما دارای قابلیت آنتی باکتریال باشد.

امیدواریم که بتوانید با رعایت نکات بالا برای فضای بهداشتی منزل و یا محل کار خود بهترین فلاش تانک را انتخاب و خریداری کنید. همچنین شما می توانید برای بررسی دقیق بهترین مدل های فلاش تانک به فروشگاه تاسیسات نوبهار مراجعه نمایید. این فروشگاه سعی کرده است تا در رابطه با انواع فلاش تانک اطلاعات کامل و شفاف را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *