بهترین مارک شیرآلات برای ساختمان

بهترین مارک شیرآلات برای ساختمان


بهترین مارک شیرآلات برای ساختمان

یکی از وسایل منزل که روزانه با آن زیاد سر و کار داریم شیرآلات هستند. این وسایل به عنوان یکی از اجزای جدانشدنی از دکوراسیون منزل شناخته می شوند. این ابزار جریان آب گرم و سرد منزل را از طریق سیستم لوله کشی انتقال می دهند. در بخش های مختلف منزل همچون حمام، دستشویی و آشپزخانه این ابزار کاربرد دارند در نتیجه مارک شیرآلات حائز اهمیت است. در صورتی که از آن دسته از افرادی هستید که به طراحی دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی می دهید اغلب به دنبال خرید شیرآلات لوکس خواهید بود. اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که فاکتور طراحی برای شما اهمیت زیادی ندارد اغلب به دنبال محصولات بادوام و قیمت مناسب خواهید بود.

برای انتخاب شیر مناسب هنگام خرید این ابزار توصیه می شود قبل از اقدام به خرید با بهترین مارک شیرآلات و انواع ویژگی های منحصر به فرد آن ها آشنا شوید.

بهترین مارک شیرآلات برای ساختمان
بهترین مارک شیرآلات برای ساختمان

آشنایی با بهترین مارک شیرآلات

در سال های اخیر تولید شیرآلات از لحاظ طراحی ظاهری پیشرفت قابل توجهی داشته است. در ادامه قصد داریم با بهترین مارک شیرآلات برای ساختمان آشنا شده و ویژگی های منحصر به فرد آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که به تازگی در حال ساخت ساختمان هستید و به دنبال محصولات مناسب هستید و یا قصد دارید شیرآلات ساختمان خود را تعویض کنید، توصیه می کنیم ما را تا پایان همراهی کنید.

شیرآلات راسان

در سال 1376 مجموعه راسان با دارا بودن تجربه در نمایندگی شرکت های شیرآلات آلمانی و با هدف تولید محصولات ایرانی با کیفیت فوق العاده آلمانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با فلسفه و استفاده از دانش فنی متخصصان ایرانی نخستین محصولات خود را تولید کرد. شعار این شرکت برای تولید محصولات خود زیبایی، نوآوری و کیفیت می باشد. محصولات این شرکت امروزه به عنوان رقیب جدی برای محصولات خارجی محسوب می شوند.

این مجموعه ادعا می کند که توانسته محصولاتی را تولید کند که نیاز مصرف کنندگان مختلف را به خوبی رفع می کند. این مجموعه امروزه دارای کارخانه ای با مساحت 16 هزار متر مربع می باشد که بیش از 200 نفر پرسنل در شهرک صنعتی عباس آباد دارد. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، مشاوران، کارشناسان مجرب، رعایت اصول استاندارد و بهداشت محیط موفق به تولید محصولات هوشمند شده است. این امر باعث شده است تا محصولات این شرکت از کیفیت مرغوب بهره مند باشند.

این مجموعه در سراسر کشور دارای بیش از 2 هزار نمایندگی فعال می باشد که محصولات این شرکت را با قیمت یکسان به بازار عرضه می کنند. یکی از مهمترین شعارهای این شرکت حمایت از حقوق مصرف کنندگان است از این رو در تمامی نمایندگی های خود در کشور خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. در ادامه با انواع محصولات این شرکت و پرطرفدارترین مارک شیرآلات تولید شده در این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

شیرآلات راسان
شیرآلات راسان

محصولات راسان

محصولات این شرکت در انواع روشویی، ظرفشویی، توالت، دوش، یونیکا، یونیورست و هوشمند در بازار موجود هستند. شیرآلات اهرمی از جمله محصولات این شرکت می باشد که امروزه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. این محصول به دلیل استفاده راحت و آسان به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است. پرطرفدارترین محصولات این شرکت شامل موارد زیر هستند:

  • الیزه رزگلد
  • آتیس سفید
  • رابیت سفید
  • شاوری

شیرآلات شودر

در سال 1370 و با هدف تولید محصولات با کیفیت بالا و کسب رضایت مشتریان داخلی و بین المللی و با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی مهندسی در زمینه تولید انواع شیرآلات شرکت شودر فعالیت خود را آغاز کرد. دقت به جزئیات محصول یکی از مواردی می باشد که محصولات این شرکت را در بازار متمایز ساخته است. محصولات این شرکت کاملا زیبا، بادوام هستند و از مهندسی پیشرفته ای برخوردار هستند که این به معنای دقت در جزئیات می باشد.

این شرکت موفق به کسب استاندارد جهانی محصولات شده است. گسترش تکنولوژی به صورت روزافزون در زمینه تولید شیرآلات هوشمند و با در نظر گرفتن کمبود منابع آبی تولید محصولات که بتوان با استفاده از آن ها به طور موثر در مصرف آب صرفه جویی کرد ضرورت می یابد. از این رو محصولات لوکس، باکیفیت و هوشمند این شرکت توانسته نظر تعداد زیادی از افراد را به سوی خود جذب نماید.

این شرکت پای خود را از بازار داخلی فراتر گذاشته است و محصولات به روز، باکیفیت با دقت به جزئیات را تولید کرده است و به بازار بین المللی عرضه کرده است. از جمله خدمات این شرکت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز می باشد تا از این طریق بتواند رضایت اکثر مشتریان را کسب نماید. محصولات این شرکت همپای برندهای خارجی قرار گرفته اند.

شیرآلات شودر
شیرآلات شودر

محصولات شودر

محصولات این شرکت در انواع توکار، توالت، حمام، روشویی، آشپزخانه، علم دوش و اکسسوری در بازار یافت می شوند. طراحی زیبا و دقت به جزییات در تولید شیرآلات اهرمی شودر باعث شده است تا به عنوان یکی از محصولات لوکس بازار شناخته شود. در ادامه با برخی از پرطرفدارترین محصولات شرکت شودر آشنا خواهیم شد:

  • آلستر طلایی
  • بیزانس طلایی
  • مشکی طلا
  • یونیک

شیرآلات قهرمان

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مارک شیرآلات ساختمان که از گذشته های دور تا به امروز مورد استفاده اکثر افراد قرار گرفته است شیرآلات قهرمان می باشد. محصولات این شرکت با بهره مندی از نیروی متخصص و ماشین آلات به روز در دنیا تولید شده اند و دارای استانداردهای بین المللی می باشند. این شرکت ادعا می کند محصولات تولید شده در این مجموعه قادر به رقابت با محصولات کشورهای صنعتی به روز دنیا همچون آلمان هستند. از این رو محصولات این شرکت به بیش از 30 کشور دنیا صادر می شود.

شیرآلات قهرمان
شیرآلات قهرمان

محصولات قهرمان

انواع محصولات این شرکت شامل شیرآلات ساختمان، حمام، الکتریکی و بیمارستانی هستند. تمامی این محصولات به صورت گسترده در بازار موجود هستند و شما می توانید برای خرید این محصولات به سایت تاسیسات نوبهار مراجعه نمایید. در صورتی که بخواهید محصولات این شرکت را به صورت اینترنتی و راحت خریداری نمایید از تخفیف ویژه بهره مند خواهید شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *