معرفی بهترین برندهای رادیاتور

تاسیسات نوبهار در این مقاله قصد دارد شما را با بهترین برندهای رادیاتور آشنا کند، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 ایران رادیاتور

ایران رادیاتور از چندین کارخانه بزرگ و با سابقه در زمینه تولید انواع رادیاتورهای دیواری و زمینی، فولادی، آلومینیومی و… می باشد. که در سال 1936 میلادی با مدیریت نادر شکیب  تاسیس شد. کمپانی ایران رادیاتور به دلیل تولید محصولاتی با کیفیت بالا به عنوان یکی از برندهای معتبر دربازارشناخته شده است. ایران رادیاتور محصولات خود را به بیش از 30 کشور از جمله آلمان، اروپا، روسیه، اسپانیا و… صادر میکند. این کارخانه گارانتی رادیاتور را از 5 سال به 10 سال  در سال 1390 افزایش داد.

رادیاتور ایران رادیاتور
رادیاتور ایران رادیاتور

 رادیاتور ایساتیس

رادیاتور ایساتیس توسط حسین آبادی در شهر یزد در سال 1385 فعالیت گسترده خود را در زمینه ساخت سیستم گرمایشی به بهره برداری رساند. رادیاتور ایساتیس از مزایایی همچون ظرفیت حرارتی بالا، وزن سبک و مدت زمان گارانتی طولانی مدت و… برخوردار می باشد و در تکنولوژی رنگ، منحصر به فرد است و از دیگر مزایای این نوع  رادیاتور می توان به نصب دو طرفه آن اشاره کرد در واقع این رادیاتور از هر دو طرف قابل نصب می باشد. کمپانی رادیاتور ایساتیس با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و تولید رادیاتورهای استاندارد و با کیفیت از بسیاری از خطاهای انسانی جلوگیری کرده است و یکی از بهترین برندهای رادیاتور می باشد.

 رادیاتور ایساتیس
رادیاتور ایساتیس

 رادیاتور تاش

رادیاتور تاش به دلیل این که از سطح کیفیت بالایی برخوردار است باعث شده سال ها افراد به منظور تامین گرمایش محیط خود از رادیاتورهای این برند استفاده کنند. کارخانه رادیاتور تاش با استفاده از بهترین آلیاژ، و فولاد درجه یک محصولی با دوام و با کیفیت تولید میکند. این کارخانه محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی روز آلمان و ایتالیا و با بهترین دانش نوین تولید می کند. در رادیاتور تاش قاب های بغل و توری روی بدنه رادیاتور باز می شود و به راحتی میتوان آن را تمیز کرد. این نوع از رادیاتورظرافت بالا و قیمت مناسب تری نسبت به بقیه رادیاتورها دارد.  و می توان گفت برند تاش در میان برندهای دیگر رادیاتور دارای طرفداران بیشتری در بازارهای داخلی می باشد. رادیاتورهای تاش با 12 سال گارنتی بی قید و شرط روانه بازارهای داخلی می شود.

 رادیاتور تاش
رادیاتور تاش

 رادیاتور لورچ

لورچ یکی دیگر از بهترین برندهای رادیاتور می باشد و از مزیت های آن می توان به بدنه صاف آن و به کارگیری رنگ نانو اشاره کرد. رنگ نانو، به کار رفته در رادیاتور های لورچ از پوسیدگی بدنه رادیاتور جلوگیری می کند.  این نوع از رادیاتور دارای ظاهری زیبا می باشد وکارخانه تولید رادیاتور لورچ این محصول را بدون نقص و با کیفیت بسیار بالا به مشتری تحویل میدهد.  رادیاتور لورچ در صورت هرگونه نقص و ایراد فنی با توجه به گارانتی تعویضی که دارد شرکت لورچ اقدام به تعویض آن می کند. شرکت رادیاتور لورچ در چهار مدل رز، آذر، افروز، پربازده رادیاتور را تولید می کند و تفاوت این مدل ها در ابعاد و اندازه های رادیاتور است.

 رادیاتور لورچ
رادیاتور لورچ

 رادیاتور سانیکا

یکی دیگر از بهترین برندهای رادیاتور در بازارهای داخلی و خارجی، سانیکا می باشد که در کشور ترکیه فعالیت خود را آغاز کرد و با بیش از 30 سال سابقه رضایتمندی مشتری را به سطح بالایی رساند  محصولات سانیکا تقریبا به 50 کشور صادر میشود. رادیاتور سانیکا در ایران نمایندگی های فعال در زمینه ساخت رادیاتور در شهرهای مختلف دارد و این رادیاتورها در سایزها و تیپ های مختلفی تولید می شوند. نوع ورقی که برای ساخت این رادیاتور به کار میبرند از نوع گالوانیزه می باشد. یکی از مزیت های رادیاتور سانیکا بازدهی حرارتی بالا است. رادیاتور سانیکا بهترین و معروف ترین رادیاتور چدنی در سطح جهان می باشد.

 رادیاتور سانیکا
رادیاتور سانیکا

 رادیاتور گرماخیز

رادیاتور گرماخیر توسط یک کمپانی ایرانی، محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه می کند و سهم بسیار بالایی از فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. رادیاتور گرماخیز با کمترین میزان مصرف انرژی بالاترین بازدهی حرارتی را دارد و در مکان های ادارای و تجاری و خانه ها قابل استفاده می باشند. این نوع از رادیاتور دارای ضمانت نامه 10ساله می باشد. پوشش رنگ این رادیاتور به صورت مایع و پودری است و از نظر اقتصادی خرید آن مقرون به صرفه است. رادیاتور گرماخیز یکی دیگر از بهترین برندهای رادیاتور در ایران  می باشد.

 رادیاتور گرماخیز
رادیاتور گرماخیز

 رادیاتور ایران نوین

کارخانه ایران نوین با هدف تولید سیستم گرمایشی در سال 1370 اقدام به ساخت رادیاتور کرده است. گروه صنعتی ایران نوین تولیدات خود را با استفاده از تکنولوژی مدرن، تولید و روانه بازار کرده است. تیپ این نوع از رادیاتور در دو نوع 21 و 22 تک کانکتور و با ظرفیت های متفاوت تولید و عرضه میگردد. رادیاتور ایران نوین به دلیل وزن کمی که دارد بر روی انواع دیوارها قابل نصب می باشد. مصرف کم انرژی در این رادیاتور باعث شده یکی دیگر از بهترین برند های رادیاتور در بازار شناخته شود.

 رادیاتور ایران نوین
رادیاتور ایران نوین

 رادیاتور ایرتورپن

رادیاتور ایرتورپن یک محصول مشترک بین کشور ترکیه و ایران می باشد. که برای رفع نیاز گرمایشی مصرف کنندگان ساخته شده است. این نوع از رادیاتور از ورق فولادی با ضخامت ½ میلی متر تولید شده است که آب و حرارت داخل خود را به محیط انتقال میدهد و باعث میشود با کمترین مصرف انرژی و میزان حجم آبگیری، بازدهی بالایی داشته باشد. طراحی بدنه رادیاتور ایرتورپن از پوشش فسفات می باشد که زیبا و منحصر به فرد است. از رادیاتور ایرتورپن بیشتر برای واحدهای مسکونی استفاده میکنند.

 رادیاتوایران نوین
رادیاتوایران نوین

رادیاتور والترو

رادیاتور والترو از سری تولید کنندگان رادیاتور چند ملیتی می باشد و یکی از بهترین برندهای رادیاتور است. آلیاژ استفاده شده در تولید این رادیاتوراز نوع فولاد درجه یک و مرغوب می باشد که باعث شده رادیاتور والترو از سطح کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشد. رادیاتور والترو فضای کمی را اشغال می کند و دارای ابعاد کوچک و قابل نصب در مکان های مختلف می باشد. رادیاتور والترو دارای کد خطا است که در صورت هرگونه نقص فنی ارور میدهد به طور مثال نقص در احتراق با کد E1 و بیش از حد گرم شدن دمای آب با کد   E2 و… نمایش داده میشود.

رادیاتور والترو
رادیاتور والترو

رادیاتور بارلی

رادیاتور بارلی از ورق فولادی ساخته شده  و به صورت پنل یک تکه طراحی شده است.از ویژگی هایی که این محصول را از محصولات مشابه متمایز میکند ظاهر شیک و مدرن آن است. رادیاتور بارلی هوادهی یکسانی دارد و دمای یکنواختی وارد محیط میکند. این نوع از رادیاتور در اندازه های 60، 80، 120،100، 240، 160 سانتی متر در بازار موجود است و در فضاهای مختلف قابل استفاده می باشد. شرکت بارلی محصولات خود را با 10 سال سابقه تولید کرده و نمایندگی های فعالی در سراسر کشور دارد.

رادیاتور بارلی
رادیاتور بارلی

رادیاتورها دارای انواع مختلفی می باشند که شما می توانید جهت آشنایی با آنها به مقاله انواع رادیاتور در وبسایت ما مراجعه کنید. همچنین اگر شیر و مغزی رادیاتور شما دچار مشکل شده است می توانید مقاله نحوه تعویض شیر و مغزی رادیاتور شوفاژ را مطالعه و نسبت به تعمیرآن اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *