بهترین برندهای پکیج

پکیج های دیواری یکی از انواع پکیج می باشند. امروزه می توان بهترین برندهای پکیج را جایگزین موتورخانه های مرکزی کرد.در گذشته بیشتر از موتورخانه برای تامین آب گرم شوفاژ و گرم کردن منازل استفاده می کردند که این موتورخانه ها فضای زیادی از ساختمان را اشغال می کردند.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای پکیج آشنا کنیم تا در هنگام خرید  بتوانید بهترین نوع پکیج را انتخاب و خریداری کنید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین برندهای پکیج
بهترین برندهای پکیج

پکیج ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور یکی از قدیمی ترین برندهای تولید پکیج در ایران است که در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی های فعال می باشد که این نمایندگی ها خدمات پس از فروش و همچنین نصب پکیج ایران رادیاتور را به صورت رایگان انجام می دهند.

این برند محصولات خود را با توجه به استانداردهای بین المللی تولید می کند. پکیج های ایران رادیاتور درمدل های مختلفی همچون اکو، L دیجیتال، M آنالوگ، K، Z، BM تولید می شوند که شما می توانید براساس نیاز و بودجه خود یکی از انواع پکیج ایران رادیاتور را انتخاب و خریداری کنید.

پکیج های ایران رادیاتور به صورت فن دار و بدون فن طراحی و تولید می شوند. اگر بر روی پکیج حرف FF وجود داشت پکیج فن دار است و حرف CF  به معنای بدون فن بودن پکیج است. همچنین نحوه سرویس کردن پکیج با توجه به مدل و فن دار بودن یا نبودن پکیج متفاوت است.

برند ایران رادیاتور، پکیج های خود را در ظرفیت های 22000، 24000، 28000 و 36000 کیلو کالری تولید می کند. که هر کدام از آنها را باید با توجه به متراژمحل نصب پکیج و میزان مصرف انتخاب کرد.

گارانتی محصولات تولیدی این برند 24 ماه است که توسط تکنسین های ماهر در نمایندگی های فعال سراسر کشور عرضه می شود.

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

پکیج بوتان

گروه صنعتی بوتان یکی دیگر از برندهای پرطرفدار پکیج در ایران است که محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. این برند از سال 1332 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پکیج و آبگرمکن آغاز کرده است.

پکیج بوتان در مدل های مختلفی همچون مدل ورونا، پارما، پرلا، پرلاپرو، اپتیما، روما، بنسرپرو و کالداونزیا و در ظرفیت های 222000، 24000، 28000 و 32000 کیلو کالری تولید می شود. در سال های اخیر این برند به تولید مدل جدیدی از پکیج به نام پکیج بیتا پرداخته است. ظرفیت این پکیج 22 و 24 کیلو وات می باشد و نسبت به انواع دیگر پکیج از قیمت مناسب تری برخوردار است.

از ویژگی های پکیج بوتان می توان به بازدهی حرارتی بالا و مصرف بهینه سوخت آن اشاره کرد. قطعات بکار رفته در ساخت این پکیج از برندهای معتبر ایتالیایی، و طبق استاندارهای بین المللی ساخته شده است. تمامی محصولات این برند دارای نشان استاندارد CE اروپا می باشد.

برند بوتان دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور است که خدمات پس از فروش و نصب رایگان پکیج بوتان را انجام می دهند. همچنین محصولات این برند دارای 24 ماه گارانتی می باشد که پس از خرید پکیج توسط تکنسین های این برند در نمایندگی های فعال، عرضه می شود.

پکیج بوتان
پکیج بوتان

پکیج لورچ

لورچ یکی دیگر از بهترین برندهای پکیج در ایران است. گروه تولیدی لورچ فعالیت خود را از سال 1357 در زمینه تولید پکیج در اصفهان آغاز کرده است.

پکیج های لورچ در مدل های مختلفی هچون مدل آدنا، آرتا، آرتمن، هیرو، هرما و آریان با ظرفیت های 24000، 28000 و 30000 تولید می شوند. تمامی پکیج های تولیدی این برند، فن دار می باشند. پکیج دیواری آرتا تک مبدل فن دار است. پکیج های دیواری آرتمن، هیرو، هرما، آریان و آدنا از نوع دو مبدل فن دار دیجیتال می باشند.

گروه صنعتی لورچ پکیج های خود را طبق استانداردهای بین المللی تولید و روانه بازار می کند. این برند نیز همانند دو برند قبلی دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد. همچنین محصولات این برند دارای 24 ماه گارانتی است که توسط تکنسین های این نمایندگی ها عرضه می شود.

پکیج لورچ
پکیج لورچ

پکیج بوش

یکی از بهترین برندهای پکیج که پکیج های خود را به صورت دیواری تولید و روانه بازار می کند، برند بوش است. این برند از سال 1265 در آلمان فعالیت خود را آغاز کرده است و محصولت تولیدی خود را به کشورهای گوناگون صادر می کند.

پکیج های بوش در دو مدل کامفورت و اکسکلوسیو با ظرفیت های 24000، 28000 و 35000 کیلو کالری تولید می شوند. از ویژگی های منحصربفرد پکیج بوش می توان به طراحی زیبا و کیفیت بالا این پکیج اشاره کرد.

این برند یکی از بهترین برندهای پکیج خارجی می باشد که شما می توانید با خیال راحت محصولات آن را خریداری کنید. زیرا این برند محصولات خود را بر اساس استاندارهای بین المللی تولید می کند. همچنین محصولات آن از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند.

شرکت تاش سرویس، نمایندگی انحصاری محصولات بوش در ایران است. انواع پکیج های این برند دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. که توسط نمایندگی های فعال آن در سراسر ایران عرضه می شود.

پکیج بوش
پکیج بوش

پکیج آریستون

آریستون یکی دیگر از بهترین برندهای پکیج خارجی می باشد. برند آریستون از سال 1309 فعالیت خود را در زمینه تولید پکیج در ایتالیا آغاز کرده است.

پکیج های آریستون در مدل های GENUS X ،HSX ،ALTEAS X ،CARES X ،CLAS X و با ظرفیت های 24000، 28000، 30000 و 35000 تولید و روانه بازار می شوند.

پکیج های دیواری آریستون دارای صفحه نمایشگر لمسی با رزولوشن بالا می باشد و دارای طراحی زیبا و منحصربفردی است. از دیگر ویژگی های این پکیج می توان به تولید صدای کم آن در حین کارکردن اشاره کرد.

شرکت سیهاوی، نمایندگی انحصاری این برند در ایران است. پکیج های برند آریستون دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که توسط نمایندگی های فعال این برند عرضه می شوند.

پکیج آریستون
پکیج آریستون

تاسیسات نوبهار در این مقاله شما را با بهترین برندهای پکیج آشنا کرده است. تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید پکیج داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *