بهترین مارک لوله برای ساختمان

بهترین مارک لوله برای ساختمان


بهترین مارک لوله برای ساختمان

تامین آب پاکیزه یکی از چالش های قدیمی  همیشگی بشر محسوب می شود. بشر برای دسترسی راحت و آسان به آب پاکیزه، دست به اختراع لوله زد و سپس استفاده از سیستم لوله کشی در ساختمان ها رواج یافت. در حقیقت به استوانه ای توخالی که به منظور انتقال و نگهداری مایعات، گازها و دیگر مواد مورد استفاده قرار می گیرد لوله گفته می شود. این تجهیزات ساختمانی از جنس مختلف همچون فلزات، پلیمر و شیشه تولید می شود. این محصول با توجه به جنس، کاربرد و نحوه اتصال به انواع مختلف طبقه بندی می شود و در ساختمان سازی کاربرد قابل توجهی دارد. این محصول و تاسیسات آن از مهمترین بخش های یک ساختمان محسوب می شوند که در اجرای آن باید ابزار و وسایل استاندارد مورد استفاده قرار بگیرند و ساخت آن باید با آخرین استانداردهای بین المللی و داخلی مطابقت داشته باشد.

از این رو برای انتخاب آن باید عوامل مختلف همچون طول عمر ماده مورد استفاده جهت تولید آن را در نظر بگیرید تا بتوانید سال های طولانی از آن استفاده کنید و کمتر با نقص و آسیب مواجه شوید. جنس این محصول نیز باید با توجه به محیط و کاربرد آن انتخاب شود به گونه ای که در برابر شرایط محیطی و تغییرات مقاوم باشد و دچار تغییر خاصی نشود. شما همچنین بهتر است کاربرد انواع لوله ها را بشناسید و با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده آن انتخاب درستی بکنید. در ادامه قصد داریم تا با بهترین مارک لوله آشنا شویم شما می توانید یکی از این محصولات را برای ساختمان خود انتخاب نمایید.

بهترین مارک لوله برای ساختمان
بهترین مارک لوله برای ساختمان

آذین لوله

بهترین و مطرح ترین مارک لوله و اتصالات پلی پروپیلن در کشور ایران می توان به شرکت آذین لوله سپاهان اشاره کرد. این برند همراه با نیوپایپ و نیوفلکس از کارخانه های زیرمجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان که یک شرکت مشهور می باشد محسوب می شود.

محصولات این شرکت در انواع اتصالات پلی پروپیلن و لوله ها، در دو گروه یک لایه، سه لایه و رنگ های سبز و سفید در بازار بین المللی و داخلی عرضه شده اند.

این شرکت برای تولید محصولات خود از دانش و ماشین آلات روز دنیا بهره گرفته است و محصولات باکیفیت را تولید کرده است و قادر به کسب تاییدی ها و استانداردهای فراوان شده است.

محصولات سه لایه این شرکت بسیار باکیفیت و منحصر به فرد هستند و به عنوان نسل جدید و پیشرفته این تجهیزات ساختمانی تک لایه محسوب می شوند. از مهمترین ویژگی های محصولات پنج لایه این شرکت می توان به کاهش ضریب انبساط طولی، جلوگیری از نفوذ اکسیژن و نور، طول عمر طولانی و عدم تغییر شکل ظاهری در زمان جریان عبور آب گرم اشاره کرد. از این رو این تجهیزات در صنعت ساختمان سازی و برای آب گرم کاربرد بسیار زیادی دارند.

این محصول از سازمان ملی استاندارد ایران تاییدیه صلاحیت آزمایشگاه همکار را دریافت کرده است. این شرکت تنها شرکتی می باشد که گواهی بهداشت از کشور انگلیس را دریافت کرده است. همچنین این شرکت موفق به اخذ گواهی ایزو از کشور آلمان، گواهی نامه انطباق محصول با استاندارد اتحادیه اروپا و کشور روسیه شده است و این موارد تنها بخش کوچکی از افتخارات این مارک لوله می باشد. بر اساس این موفقیت ها می تواند کیفیت و کارایی محصولات خود را به اثبات برساند.

آذین لوله
آذین لوله

نیوفلکس

در حقیقت یکی از سه کارخانه که زیرمجموعه شرکت پردیس گسترش اسپادانا می باشد نیوفلکس است. این کارخانه با نام تجاری گیتی پسند اصفهان به شهرت رسیده است و محصولات خود را در سال 84 با عنوان نیوفلکس به بازار عرضه کرده است. پوش فیت نیز در این کارخانه تولید می شود. به طور کلی می توان گفت پوش فیت نوعی اتصالات فاضلابی مدرن می باشد که استحکام و ایمنی بالایی دارند و در سیستم های فاضلابی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. ماده اصلی تولید پوش فیت پلی پروپیلن با نام pp است که دارای فرمول منحصر به فرد می باشد و برای انتقال انواع مواد شیمیایی، سمی، فاضلاب های سرد و گرم بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. اکثر مصرف کنندگان محصولات پوش فیت را به استفاده از لوله پولیکا ترجیح می دهند.

محصولات پوش فیت نیوفلکس در 4 قالب لوله های پوش فیت گروه Bd,B گروه سایلنت و بست دیواری فاصلابی در نمایندگی های فعال نیوفلکس موجود هستند.

از مهمترین ویژگی های محصولات نیوفلکس در مقایسه با دیگر پوشفیت ها می توان به استفاده از حلقه آب بندی به صورت واشر لاستیکی شیاردار اشاره کرد. این موضوع باعث افزایش مقاومت آن ها شده است و از مشکلات ناشی از استفاده از چسب جلوگیری به عمل می آورد و در نهایت اتصال و نصب آن ها را آسان می سازد.

نیوفلکس
نیوفلکس

نیوپایپ

یکی دیگر از برندهای سه گانه اتصالات و لوله کارخانه گیتی پسند اصفهان نیوپایپ می باشد که محصولات پنج لایه این کارخانه را تشکیل می دهد. با استفاده از به روزترین و بهترین دستگاه ها تولید شده اند و به عنوان نخستین و مشهورترین مارک لوله و اتصالات پنج لایه در داخل کشور محسوب می شوند.

از مهمترین ویژگی های آن ها می توان به استحکام بالا، تحمل فشار زیاد تا دمای 90 درجه، کاهش حداقلی فشار، ایمنی، بهداشت و قیمت مناسب اشاره کرد. گواهی نامه و استانداردهای فراوان همچون گواهی فنی از مرکز تحقیقات ساختمان، مسکن و سازمان استاندارد بیانگر کیفیت و مرغوبیت محصولات این کارخانه هستند.

محصولات این شرکت در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار شده اند و در سیستم ها انتقال آب رایز، وسایل سرمایشی و گرمایشی لوله کشی آب گرم و سرد، گرمایش از کف و در نهایت تهویه مطبوع کاربرد قابل توجهی دارند. تمامی محصولات این کارخانه از قبیل انواع اتصالات پنج لایه پرسی، اتصالات پنج لایه و دستگاه پرس لوله پنج لایه و اتصالات کوپلی و پرسی ویژه، دارای گارانتی 5 ساله شرکتی و بیمه 10 ساله هستند.

نیوپایپ
نیوپایپ

شما می توانید پس از انتخاب بهترین مارک لوله به صورت اینترنتی و یا حضوری خرید خود را از فروشگاه آنلاین تاسیسات نوبهار انجام دهید تنها کافی است وارد وب سایت این فروشگاه شده و پس از مقایسه قیمت ها با دیگر فروشگاه ها محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *