بهترین برندهای سینک ظرفشویی

ممکن است در هنگام انتخاب سینک ظرفشویی با این مساله مواجه شده باشید که بهترین برندهای سینک ظرفشویی کدامند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین برندهای سینک ظرفشویی آشنا کنیم و به مقایسه کیفیت و قیمت آنها بپردازیم.

سینک ظرفشویی یکی از لوازم ضروری آشپرخانه است. امروزه برندهای گوناگون به تولید سینک ظرفشویی در اندازه ها و طرح های مختلف پرداخته اند.

 

بهترین برندهای سینک ظرفشویی
بهترین برندهای سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی اخوان

یکی از بهترین برندهای سینک ظرفشویی ایرانی، برند اخوان است. این برند سینک های خود را در سه مدل سینک های توکار، روکار و زیر صفحه ای تولید می کند. برند اخوان با تولید بیش از 700 مدل سینک، توانسته است طرفداران زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی جذب کند. امروزه برند اخوان یکی از بزرگترین برندهای تولید سینک ظرفشویی در ایران است.

سینک های ظرفشویی اخوان دارای تنوع ظاهری زیادی می باشند که طرح های مختلف آن مانند طرح شیشه ای، فانتزی، نیمه فانتزی، معمولی و باکسی طراحی و تولید می شوند. شما می توانید براساس دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود یکی از انواع سینک ظرفشویی را انتخاب و خریداری کنید.

این برند سینک های خود را با 10 سال خدمات پس از فروش رایگان ارائه می دهد و همین امر سبب می شود که شما با خیالی آسوده محصولات این برند را خریداری و برای سالیان طولانی آز آنها استفاده کنید.

سینک ظرفشویی اخوان
سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی ایلیا استیل

یکی دیگر از برندهای سینک ظرفشویی که طرفداران زیادی دارد، برند ایلیا استیل است. ایلیا استیل یکی دیگر از بهترین برندهای سینک ظرفشویی است که مواد اولیه و قطعات ساخت سینک را از کشورهای دیگر وارد می کند اما سینک های آن از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

یکی از ویژگی های منحصربفرد این برند در مقایسه با برندهای دیگر، عمق لگن سینک های آن می باشد در واقع ایلیا استیل سینک های خود را با عمق زیادی طراحی و تولید می کند. استفاده از استیل ضد خش، طراحی مدرن و زیبا و استفاده از بست های پیشرفته برای آب بندی محصول از ویژگی های دیگر سینک ظرفشویی ایلیا استیل است.

سینک ظرفشویی ایلیا استیل
سینک ظرفشویی ایلیا استیل

سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی دیگر از معروف ترین برندهای تولید سینک ظرفشویی، برند استیل البرز است. این برند نیز همانند دو برند قبلی دارای طرفدارن بسیاری می باشد.

گروه صنعتی استیل البرز از ورق های فولادی ضد زنگ وارداتی برای ساخت سینک های خود استفاده می کند. استیل البرز سینک های خود را در بیش از 150 مدل طراحی و تولید می کند. تمامی محصلات تولیدی این برند دارای نشان استاندارد می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ماندگاری و دوام بالا، طرح های متنوع، خاصیت ضد زنگ زدگی، مجهز به سیستم و تخته برش رایگان  از ویژگی های خوب این برند می باشد که این ویژگی ها در کنار هم توانسته اند محصولی موغوب و با کیفیت تولید کنند.

سینک ظرفشویی استیل البرز
سینک ظرفشویی استیل البرز

سینک ظرفشویی بیمکث

از دیگر برندهای معتبر سینک ظرفشویی می توان به برند بیمکث اشاره کرد. بیمکث علاوه بر سینک ظرفشویی وسایل دیگر آشپزخانه همچون هود، اجاق گاز صفحه ای و فری را نیز تولید می کند.

یکی از ویژگی هایی که این برند را برندهای دیگر تولید سینک ظرفشویی متمایز می کند، ساخت سینک های گرانیتی می باشد.

سینک ظرفشویی بیمکث
سینک ظرفشویی بیمکث

سینک ظرفشویی کن

گروه صنعتی کن از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آشپزخانه آغاز کرده است. این برند یکی دیگر از بهترین برندهای سینک ظرفشویی در ایران است که محصولات با کیفیتی تولید می کند.

برند کن، سینک های خود را به صورت گرانیتی و فلزی ارائه می دهد. سیفون ظرفشویی در اکثر سینک ها به عنوان لوازم جانبی بحساب می آید و باید آن را به صورت مجزا نصب کرد درحالی که این سیفون در زیر سینک ظرفشویی کن بسته شده است و از ویژگی های خوب این محصول بحساب می آید.

جهت نصب سیفون انواع ظرفشویی می توانید مقاله نصب و بستن سیفون انواع ظرفشویی را در وبسایت ما مطالعه کنید.

سینک ظرفشویی کن
سینک ظرفشویی کن

سینک ظرفشویی درخشان

گروه صنعتی درخشان از سال 1367 فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات آشپزخانه، هود، اجاق گاز و سینک آغاز کرده است. برند درخشان نیز یکی دیگر بهترین برندهای سینک ظرفشویی در ایران است که محصولات خود را هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی عرضه می کند.

مقاومت و ماندگاری بالا، ضد زنگ، وزن مناسب و استفاده از بهترین ورق های استیل از ویژگی های سینک ظرفشویی درخشان می باشد. سینک های ظرفشویی درخشان در دو مدل تک لگن و دو لگن تولید می شود که شما می توانید براساس نیاز و بودجه خود یکی از انواع آن را تهیه کنید.

سینک ظرفشویی درخشان
سینک ظرفشویی درخشان

تا به اینجای مقاله شما را با بهترین برندهای سینک ظرفشویی آشنا کرده ایم. در ادامه قصد داریم به شرح سینک های ظرفشویی روکار، توکار و زیر کار بپردازیم.

سینک ظرفشویی روکار

سینک ظرفشویی روکار بر روی کابینت به راحتی نصب می شود. از آنجایی که لبه این سینک دارای برآمدگی می باشد، تمیز کردن آن کار نسبتا سختی است. امروزه برندهای گوناگونی به تولید سینک های ظرفشویی روکار با کیفیت پرداخته اند.

سینک ظرفشویی توکار

سینک ظرفشویی توکار نسبت به سینک ظرفشویی روکار از زیبایی ظاهری بیشتری برخوردار است. این سینک ها در هنگام نصب کابینت باید توسط  تکنسین های ماهر نصب شوند.

سینک ظرفشویی زیر کار

سینک های زیر کار در زیر کابینت نصب می شوند و زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می دهند. این سینک ها به راحتی تمیز می شوند و همچنین قیمت آنها در مقایسه با سینک توکار و روکار بیشتر است.

 

 

تاسیسات نوبهار در این مقاله شما را با بهترین برندهای سینک ظرفشویی و همچنین سینک های روکار، توکار و زیر کار آشنا کرده است تا بتوانید بهترین سینک را برای آشپزخانه خود انتخاب و خریداری کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *